fredag 31 augusti 2007

Mina mattar…

Matte och två av lillmattarna är litet knasiga! När dom är ute och går med mig i skogen (tur det inte är på några andra ställen) pratar dom NÄSTAN hela tiden med mig! Och en gillar att sjunga… Dom är nästan aldrig hemma samtidigt och matte orkar inte gå upp i skogen eller så långt som lillmattarna, så jag brukar gå med en i taget (för informationens skull!!). Och dom tror nog att ingen hör dom!!? Ja, dom är litet knaisga! :-)

Men man får väl stå ut!

Bilden är från en mina promenader med en lillmatte!! Hon som brukar sjunga! Det är jag som springer långt där framme!

Hon hittar på egna sånger när vi är ute och går! Knasigt! :-) Medan jag springer före eller efter eller hit och dit i skogen!

PS. Apropå knasigt, kolla om Knasen!! Och här finns serier som byts varje dag!! Som den nedan!PPS. Klicka på rutorna så blir dom större och går lättare att läsa!

Och här en kul länk om "matte"!! Fast inte den matte som ni kanske tror!! :-) En ledtråd till höger!!

Inga kommentarer: