måndag 27 augusti 2007

Måndag - blää!!!

Måndag - blä!! Måndagar gillar jag - INTE!!!

Och så regnade det också! Jag hade ingen lust att gå ut alls! Inte med favoritlillhusse nr 1 när han stigit upp jättetidigt eller med favoritlillhusse nr 2 heller senare! Nu skulle det ju bli tomt i huset igen efter en helg med flera här!!!

Och jag hade ingen lust att gå ut med lillmatte innan hon skulle åka heller!! Fast klockan var efter nio och jag hade inte varit ute efter kvällen före och kom då in före åtta...

Inte ens när hon lockade med korv!! Men så tog matte fram en större bit korv och då kom jag. Så då tog jag väl en promenad med lillmatte i skogen innan hon åkte! Och det var faktiskt ganska kul och härligt (men säg det inte till någon! :-)). PS. Kort från igårkväll när jag lekte med en boll!! :-) Det var kul! Hejdå, nu går jag!

Inga kommentarer: