torsdag 30 augusti 2007

Flocken samlad…

Ibland är huset fullt av folk – det är superkul!! Jag brukar gå och krafsa bakom dörren om någon favvo ligger och sover för länge!! Och när jag märker att någon ska åka så försöker jag med allt och om det behövs kan jag hoppa upp i knäet… Fast det brukar inte hjälpa – trist!!

En flock ska vara en flock och hålla ihop!!

Fast det är klart, litet trött kan jag bli... Och speciellt om jag varit med Wilma för länge, hon ska BARA leka HELA TIDEN!! Då försöker jag morra åt henne!

Men hon är ju bara TRE!! Så hon är ju ganska liten! Mot mig, som är fyra och ett halvt!

En sak som har slagit mig mer är att det är en himla tur människorna har oss hundar - och barn! Så dom får leka någon gång. Och åka på roliga grejer (med barn)! Jag tror dom gillar det minst lika mycket som vi!! Ibland nästan mer?

PS. Jag lägger in litet Snobbenbilder idag istället för kort!! :) Kolla Snobbens hemsida förresten!! Och så kan jag väl lägga in ett kort på Pluto som spelar tamburin!!

Inga kommentarer: