onsdag 5 september 2007

Skogsvandring...

I helgen var jag på skogsvandring med mina två lillhussar och en hund till förutom mig (bara TVÅ år!!) och kanske åtta människor till!! Först gick vi i kanske tre timmar (i hälsingeskogarna) och övernattade på en fäbod. Jag låg och sov vi en av lillmattarnas huvud. Kändes tryggast!

Nästa dag gick vi tre eller fyra timmar till innan vi kom till nästa fäbod, där det åts!

Så jag var ganska trött dagen därpå, av allt promenerande och av den där busiga schäfern som bara skulle leka och leka!!

Fast det var superkul att få vara med lillhussarna!! :-) Jag gillar dom jättemycket!

PS. En av lillmattarna tog ett kort på den här hunden vid hennes affär! Den tyckte nog inte det var så kul att sitta där och vänta på matte eller husse som var inne i affären!? Såg litet ledsen ut!? Hon tyckte den var så supersöt!! (mattar alltså!! Vad larviga dom är!) Men hon ville inte gå så nära den som hon gör när hon fotar mig! Eftersom den inte känner henne!! Men mig kan hon krypa nästan hur nära som helst när hon ska fota!! Suck!!

Inga kommentarer: