lördag 3 november 2007

Svar på Nelsons utmaning!!!

här en närbild på mig, när jag sitter i bilen.
Mina små egenheter; vad jag gillar och ogillar:
  1. Jag älskar mat, mat går före nästan allt annat, till och med mina favoriter - nästan!
  2. Jag gillar att jaga katter!
  3. Jag älskar att gå på promenad i skogen, helst med flera samtidigt, det blir liksom roligare och så ska det gärna vara en ny, spännande väg som vi går!
  4. Jag är morgontrött (fast det tror jag att matte gillar!!).
  5. Jag gillar att åka bil!
  6. Dåligt väder är blä! Jag behöver inte ens kolla ut för att känna att det regnar! Och då stannar jag hellre inne än går ut och kissar, även fast jag inte varit ut sen kvällen innan!
Och så gillar jag inte kloklippning eller trimning! Hoppas inte matte upptäcker hur lurvig jag är om jag nu publicerar nytagna bilder av mig här på bloggen!?

Och så tycker matte och lillmattarna att jag är litet busig och ouppfostrad, hihi!

från en skogspromenad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättekul att läsa om dina egenheter!

Ja, när det gäller mat så har faktiskt även jag en liten begränsning; nämligen pommes frittes (speciellt från McDonalds, matte tror att det är på politiska grunder), och räkor - det spottar jag ut. Annars älskar jag det mesta!

Kloklippning och trimning tycker inte jag heller är några höjdare - jag känner på mig när det är på gång och så försöker jag bara försvinna (har aldrig lyckats);-)

Eskil sa...

Jo, mat är ett huvudintresse, men jag äter inte heller vad som helst! Man måste ju visa var skåpet ska stå! :-)

Det där med MacDonalds kan jag förstå! :-)

Nej, jag försöker också smita iväg när det är dags för klippning av alla sorter. Men jag har inte heller lyckats hittills! Suck...